En MILJON känslor, TUSEN tankar, HUNDRATALS minnen, Allt för att EN person

  2011-12-10 / 11:29:13 / Allmänt /
godmorgon alla! jag va klar vaken vid 9 i morse? man ba blöö.
har ätit frukost med pappi och kollat på tv & så haft mys, men nu ska jag alldeles strax plugga!
Igår va jag hemma hos någon Micke, super trevlig kille! Nathan drog mig dig, skulle egentligen sitta hemma och umgås med pappa men.. Nathan drog ut mig till en riktig fjortis fest typ säger bara HAHA. eller fest & fest.. haha.
Iallafall där fanns de både nyktra, fulla, små som stora, fula och mer fina och trevliga som omogna, väldigt blandat.
Vandrade senare till högdalen med nathan och sen tuben hem, tråkig fest? helt chill men långtråkig.
ajaaa, ska plugga nu bejbs, ceeya soon!

Oscar bror ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious