What does not kill you, only makes you stronger.

  2012-05-08 / 07:36:06 / Allmänt /

Är fortfarande sjuk.. Det är helt otroligt! Det blir också värre och värre för varje dag som går.. Sover skit dåligt på nätterna, missar skolan och missar det fina vädret ute.. Amazing... Gr8!
Aja skitsamma, ska till vårdcentralen strax, skulle egentligen till skolan efter det iallafall, men fick precis som förut, rökte och drack kaffe och efter det fick jag panik och sprang till toaletten och spydde.. Precis som förut.. Kan det ha med min stress och göra? För när jag sätter mig ner efter och andas en stund och försöker tänka bort allt, blir allt precis som innan.. Min stress dödar mig.. Har alldeles för mycket just nu, mår inte psykiskt bra alltså. Tur att det är sommarlov snart! Skulle inte orka mycket mer alltså..
Aja nog om det, blir väl och kolla film när jag kommer hem igen, när de nu blir pga alltid så jävla mycket folk på vårdcentralen..
Idag spelar även Djurgården och AIK, "heja våra blivande sambos" (Djurgården) kör över AIK nu!
Måste ju stötta våra blivande sambos lite, vi ska ju faktiskt snart dela arena och blått & blått, grönt & vitt tillsammans är vi fler än AIK. Så ut med packet!
Men måste klä på mig och gå nu! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious