SÅ OTROLIGT AWESOME

  2012-05-22 / 07:46:45 / Allmänt /

Eller inte. Ja, först försov jag mig med 40 minuter och när jag väl stiger upp så har jag sådan mensverk att när jag ställer mig upp ramlar jag ner i sängen igen och slår i huvudet i fönsterkarmen och nu växer bulan i pannan på mig.. Gör ett nytt försök och går och dricker vatten, efter 3-4 minuter så är jag äntligen framme i köket när de normalt tar 15 sekunder om ens det att gå till köket. Fixar kaffe och sätter mig på balkongen, känner hur de börjar brusa i mina öron, hur det börjar svarta smått för ögonen.. När jag kommer in igen känner jag att jag skulle behöva spy när som helst.. Drack vatten och gick och la mig igen. SÅ JÄVLA OTUR, eftersom jag har matte nationella idag och nu är jag sjukanmäld så kan inte göra provet så jag ber nu till Gud (trodde aldrig jag skulle säga detta) men jag ber verkligen på mina bara knän att jag får göra matte nationella innan vi slutar skolan.. Alltså inom 14 dagar..
Iallafall nog snackat om det, igår förlorade vi med 4-1, vilken jävla tur dom har alltså och domaren kan ta sig där bak!!!! Men man kan inte alltid vinna. Meeeeen iallafall, igår kom jag hem helt utslagen låg och vila tills matchen börja, gick och la mig direkt efter men somna ändå inte förs två timmar senare men vaknar upp minst 3 gånger under en timme pga mensverk och lite annat. Usch! En gång i månaden vill jag faktiskt vara kille! Detta är något jag verkligen kan skänka bort.. Helt gratis!! Haha.... Mina Tråkiga natthumor är kvar känner jag...
Skitsamma nog snackat om ingenting. Ha en super bra dag mina kära läsare! Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious