PINSAMT. SORLIGT. PATETISKT.

  2012-05-20 / 12:51:33 / Allmänt /
Vi är supporter som stöttar vårt lag till 110 %, Vi är supporter som alltid för liv på läktaren, Vi är supporter som alltid är glada när det är match (och för övrig), Vi är supporter som alltid sprider vår glädje till alla, Vi är supporter som är besvikna för stunden vid förlust men glömmer lika snabbt och fortsätter se framåt fast ljusare och mycket mer, listan kan bli hur lång som helst, men det har jag inte tid med nu. Men iallafall, den här kvällen var magisk. på ett dåligt sätt. Så patetiskt, skamligt och riktigt sjukt. Jag är så otroligt jävla arg och besviken som jag inte kommer glömma som redan de flesta gjort. Stora rubriker i tidningar, hemsidor med mera om den här kvällen har gjorts och som vill skämma ut oss ännu mer. Detta kan hända allt och alla, var och när som helst. Men just för att det är bajen ska det bli större än vad det egentligen är? Det var som på hemma premiären när en 19 årig tjej vart ''våldtagen'' som visade sig att inte alls var sant, allt emot oss för att vi är bajare. vi är människor precis som alla andra, alla gör fel, alla gör sina misstag och det nog inte sista gången heller men jag är så otroligt trött på att hata och att folk lägger ner sin tid på att hata, det är så otroligt onödigt. Och göra små saker till stora är också sjukt onödigt. Pinsamt är vad detta är, både av vissa supporter och av polisen. tänk på hur ni beter er och vad ni gör.. och ni ska vara förebild för dom mindre?
Vill även säga att jag hoppas att ni, familjen som bestod på två små barn och mamman som stod/satt brevid oss på familje läktaren, att ni mår bra! och hoppas allt löste sig och att allt är lugnt.

För övrigt så steg jag upp vid 6 igår för att jobba med skolan på skärholms loppet,
de va riktigt kul och tack för en awesome dag! ♥
Nu ska jag plugga, hoppas ni har haft en bra helg, det har iallafall jag.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious