Leenden är som plåster, de gömmer smärtan men det gör fortfarande ont.

  2012-05-20 / 17:45:57 / Allmänt /
hej igen alla kära läsare.
har pluggat ett tag nu, och är helt ensam hemma och forever alone så nu är det musik på högsta volym som gäller!
Mamma och Julia gick iväg till Sanna en stund för att äta tillsammans och umgås ett tag, men jag kände att jag verkligen inte orkade och jag var tvungen och plugga, ska fortsätta igen om en stund så följde inte med. Annars idag har jag bara segat i sängen och lyssnat på musik och fått reda på lite information ang en viss person som fick mig att känna mig så otroligt dum. Eller jag har inte gjort något fel alls haha, men känner mig riktigt dum bara. Skitsamma nog snackat om ingenting, i morgon är det matte dag i skolan och jag känner typ att jag kommer gå under jorden (?) vi ska träna till nationella i matte som vi har på onsdag, eller tisdag? haha whatever det kommer gå så jävla dåligt iallafall eftersom vår lärare inte kan matte i huvudtaget och är allmänt super dålig. avgå. haha nej lite små hårda ord, men ja vad ska man göra. Men nu ropar musiken på mig att den vill komma igång så ska väl sätta på lite mjusik. Ha en superduper bra och härlig kväll! pussar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious