Just say fuck you and smile, bitches.

  2012-05-04 / 07:10:16 / Allmänt /

Igår gick det nog ganska bra hos doktorn på UMO, fick nya mini piller och så, så det är skönt! Sen drog jag vidare till skolan där jag faktiskt var hela resten av dagen! Efter skolan drog jag till mamis jobb och sen drog vi och "storhandla" innan vi drog hem och laga mat. Sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen.
Idag så har jag ju planerat att gå till skolan.. Men sen när jag vaknar så mår jag sämre än någonsin.. Har säkert feber och typ verkligen hostar ut mina lungor känns det som.. Så mamma ville att jag skulle stanna hemma, och som sagt jag känner att jag verkligen inte mår bra.. Lite synd faktiskt eftersom jag har nationella i tal (enligt klassen) och engelska redovisning typ.. Hade faktiskt pluggat stenhårt igår för att fixa det där. Och nu känns det som att jag bara lämnar över allt på alla andra i gruppen, men det är verkligen inte meningen att de skulle bli så! Får ta och gott göra er på något sätt sen!
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila ett tag och hoppas på att skiten försvinner snart!
Ta hand om er alla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious