GOOO BAJEN, GOO! MOT 5 RAKA!

  2012-05-06 / 14:07:23 / Allmänt /
Hej alla underbara läsare!
Som ni fattade på rubriken så är det match idag, mamma klarar inte av att gå pågrundav hennes fot så jag fick hennes biljett, hehehe ''krya'' mamma! haha nej men krya världens bästa!
Idag möter vi Varberg som tror att de kan krossa oss på läktaren, men haha knappast! 
MOT 5 RAKA, BRÖDER OCH SYSTRAR!

Igår så drog jag till bigsis och åt och hade ganska mysigt med tjoss, robban och johan. 
Vi hade det rätt så mysigt, fast jag hade jätte ont i magen.. är ju laktosintolerant och jag åt beanessås (stavning?) med mjölk i så jag hade as ont i magen.. men sak samma! 
Senare körde vi rallyharry hem till pappa där jag sov inatt pågrundav vissa omständigheter.. 
Nu lyssnr vi på bajen musik och dricker några biora innan vi drar in till alla bröder & systrar! 

Ha en asgrym Söndag (i mina ögon lördag pågrundav att jag är ledig i morgon!)
pussar!


sandra

- tack så mycket syster :)

2012-05-07 @ 17:46:08
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious