''Godmorgon''

  2012-05-27 / 13:17:13 / Allmänt /
Vaknade vid sju idag igen, sovit 6 timmar inatt men kan ändå inte sova? Börjar tro att jag har blivit galen.. på riktigt! Aja jag skulle egentligen träffa Amanda vid 11 i morse, men eftersom hon sov och vaknade 12 och skulle fixa sig DÅ avbokade jag pga att jag ska till flaten vid 2-3. Ska faktiskt KANSKE ta mitt första dopp för i år.. Men vi får se! Vill sola iallafall och få lite färg, börjar känna mig blek igenfört med alla andra, haha!
Igår som ni alla vet, vann sverige. Grattis till svergie och STORT grattis till Loreen! ♥
Men ska nog börja packa för att dra till mamma och lämna & hämta saker.. sen blir de att möta upp min soulmate.
Ha en awesome söndag mina fina! kram 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious