förlåt för min dåliga uppdatering!

  2012-05-26 / 07:59:32 / Allmänt /
Men.. haha, har sjuuukt mycket att göra i skolan just nu.. hinner inte göra något annat än att plugga typ. Man tror att dagarna innan sommarlovet ska vara lyxiga, pfft! okej kanske har mig och skylla men detta år har varit så otroligt svårt för mig, för mycket utanför skolan som påverkar min skolgång. Men nästa termin ska jag ge allt och verkligen kämpa.. För jag ska framåt, inte bakåt. Jag ska bli något.
Jaja, slutsnackat om de. Somnade halv 11 igår och vaknar klockan sju idag? kanske inställd på att somna tidigt och gå upp tidigt, men de måste få ett slut, snart lov! oj, kollade nyss, det är endast 10 dagar kvar!!! wooow yeah!
Haha, nej men igår solade jag en timme ca, sen drog jag in till stan och handlade lite grann med LilSis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious