Bara de som vågar misslyckas stort kan lyckas stort.

  2012-05-02 / 15:51:32 / Allmänt /
förlåt för min dåliga uppdatering *igen*, men när jag är ledig och när det är fint väder har jag andra saker för mig än att sitta vid datorn.. råkade även återställa min telebobo så allt försvann.. allt.. så blogg appen försvann också! så har inte kunnat blogga via den heller, men de ska bli ändring på detta!
Men nu blir de snabbspoling på det ni har missat! Måndags: åkte jag hemifrån vid ett, åkte till Viktors landställe för att åka moppe in till stan! Sedan åt vi middag med mami innan vi drog till Årsta där vi träffade Viktors kompisar innan vi drog vidare för att möta upp Amanda och Ida en stund. Sen drog vi faktiskt hem, nyktra, trötta och glada!
Igår: vaknade vi upp skitsega men ändå inte bakis eftersom vi inte hade något med alkohol och göra på valborg! Efter en stund så drog vi ut med moppen och åt på söder, sedan drog vi till en liten park där vi träffade Jack, Pau, Mats och några fler! Sedan efter ett tag drog vi vidare till Västertorp där vi umgicks med emma ett tag! jätte mysigt! vi va ute en stund och myste innan vi gick in till henne och kollade på film, ''Alla älskar Alice'' så sjukt underbar film! Sen skjutsa Viktor hem mig till mami där hon och jag myste och kollade big brother!
Idag: vaknade jag upp ännu sjukare än tidigare dagar.. så mamma tyckte jag skulle stanna hemma, och de säger jag inte nej till. Så jag har bara varit hemma idag, fick besök av Frida en stund. De va jätte kul faktiskt, har inte sett henne på ett bra tag! Och viktor kom hit med glass till mig eftersom jag är sjuk, jätte gullig bästavän jag har visst? Men sen skulle han till sin finfina flickvän! så jag la mig på balkongen i solen och bara chillipilla lite grann. Nu väntar jag på mami som är på väg hem från hennes vännina haha.
Imorgon: ska jag till ungdomsmottagningen, äntligen! Mer om min dag får ni veta senare eller i morgon för just nu vet jag ingenting hehe.
Ha en underbar lill-lördag! Pussisar ♥ (bilder kommer i nästa inlägg!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious