Okej nu ska jag va positiv!

  2012-03-26 / 08:16:53 / Allmänt /

Att vakna upp till solsken är underbart, vaknade sex och sen tänkte jag bra då har jag god tid på mig, skulle till läkaren halv åtta (dropin) så jag tog det lugnt, sydde mina leggins som hade ett litet hål. Sen när jag kollar på klockan så är klockan 07:07... Fick panik, stress alltså. Tillslut sket jag i det och så jag ska dit i morgon istället. sen kommer jag aldrig fram till tandläkaren så fick ännu mer panik, skulle va där halv nio och man måste ringa en timme innan om man inte kan komma, och jag kan inte komma pga min förkylning.. Grymt! Fast nej.. Iallafall nu ska jag dit den 25/4.
Får panik för att jag missar min tunnelbana till skolan, så nu är jag tio min försenad.. KUL. Aja, sitter på tunnelbanan nu och försöker ha ett leende på läpparna. Berättar om min helg senare ska va social med min musik nu. Heidoooo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious