Love

  2012-03-06 / 17:44:02 / Allmänt /

Har ni någonsin varit med om kärlek i första ögonkastet på riktigt? Det har jag.. Och ni vet att INGEN är perfekt? Det är inte han.. Han har en liten grej jag inte alls gillar.. Men han är typ nästan perfekt! Jag skulle kunna säga att jag älskar honom.. Men då skulle jag ljuga lite.. Men oj vad jag gillar den här killen alltså. Min absoluta dröm kille! i mina ögon är han en av de finaste killarna jag någonsin sett! När jag pratar om honom, pratar med honom, kollar på honom eller något som har med han och göra får jag typ som folk säger "fjärilar i magen" de pirrar och typ bubblar i magen? Och jag blir jätte nervös.. Så fort han hör av sig strålar jag bättre än solen på himlen, jag känner mig så lycklig för tillfälligt. Även vi inte känt varandra så länge och Även att jag vet att det är långt mellan oss, kanske inte kommer funka, de kommer ta slut nångång och det där kittet, så vet jag vad jag känner och jag vet vad jag vill. Jag tror jag är på väg att bli kär..

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious