i väntan på Amanda.

  2012-03-30 / 21:02:54 / Allmänt /
skriver lite snabbt för snart är Amanda här.
Idag va jag i skolan typ 10/15 över 8 (trodde vi började halv) men de visade sig att man börjar 08:50.. 
Men det va ändå bra att jag va i tid för jag hade tydligen möte som jag hade glömt bort som började halv. 
Och mötet va med min ena rektor och min mentor och skolsyster.. jättekul.
Handlade om min skolgång och nationella och så, de gick inte så jätte bra men försöker se det positiva av saken och ser framåt. Men de blev bra till sist, nu ska jag ägna hela mitt påsklov till att plugga! (inte hela men inte långt ifrån).
Men dagen blev bättre sen iallafall, tur de!
Sista lektionen var jag och många andra från ettorna i kista galleria och dela ut broschyrer (stavning?) ang earth hour i morgon, mellan 20:30-21:30 spara energi och el! (pengar även för den delen).
Ganska kul faktiskt, sen drog jag hemåt för att sedan följa med mamma till tumba haha lättförtjänta pengar..
och kom hem för en timme sen, har lagat mat- kyckling med ris, muuums!
Nu väntar jag bara på världens segaste panda..
vad vi gör ikväll.. haha har absolut ingen aning, men något kommer hända iallafall!
Men ska.. göra annat nu haha. hejdå
image description



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious