Varför får inte jag vara lycklig?

  2012-06-16 / 18:56:20 / Allmänt /

Så fort jag känner känslan att jag är på väg mot något gott kommer det ALLTID något i vägen. När jag är på väg att bli LYCKLIG kommer något i vägen. När jag är glad är det alltid något/någon som förstör. När jag känner att jag är stark kommer alltid något/någon som är starkare. Eller gör mig svagare. När jag känner mig bra är det alltid någon som är bättre. När jag känner mig duktig är det alltid någon som är duktigare. När jag känner att jag är värd något/någon är det alltid någon som är mer värd det. När jag känner att jag betyder något är det alltid någon som betyder mer.

Skriver mer sen. Tack & hej




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious