Typ.. Yey?

  2012-06-06 / 22:25:31 / Allmänt /

Sommarlov, sommarskola, närmaste vänner, kasta vänner, trasig telefon, ny facebook, student, skolavslutningar, polishögskolan, jobb, Åland, Degerfors, fotboll, hammarby, söderstadion och otroligt mycket mer består mitt sommarlov av. Underbart! Dags att sätta fart och göra något med mitt liv på riktigt, under sommaren ska jag njuta otroligt sjukt mycket och kasta vänner som är meningslösa och betyder absolut ingenting längre. Människor som en gång var en bror/syster har visat vad de går för och har förändrats, men beslut inte till något bättre.. Ska kastas i en soppsäck i havet och aldrig mer komma tillbaka. Till hösten ska jag satsa på MITT liv, som ex skolan, bra betyg, träning, närmsta vänner och familjen. Det är allt jag behöver. Just nu är jag så otroligt lycklig men ändå så olycklig. Det har jag rätt att vara och känna mig. Men livet går vidare, kasta bort bekymmer och besvär och förbered dig på nya tag med en ny dag i morgon. Allt för mig just nu, hejdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious