Onsdag 20/6

  2012-06-20 / 10:36:04 / Allmänt /
Hellu! När jag vaknade för ca en timme sen, så upptäckte jag lappen mamma hade lämnat åt mig.. Vår granne mitt emot oss ska ha bäbis nu!!! ååååh jag är sjukt glad för deras skull! Det gjorde nästan min dag.
men iallafall, idag är jag ledig från skolan eftersom jag måste packa och fixa massor innan vi åker i morgon. Jag har haft resfeber hur länge som helst, haha! Men nu när det börjar närma sig så känner jag att jag inte alls vill åka. Eller jo jag vill men det är något som gör att jag inte har lust. Men det spelar ingen roll nu, biljetterna är bokade och fixade! Idag ska jag som sagt packa, jag ska fixa lite snyggt här hemma, sen ska jag kanske ut och spela fotboll med grabbzeN annars ska jag nog ut på promenad med Koffish en stund, vi har så sjuuukt mycket och prata om även fast vi pratar dagligen. Just nu sitter jag iallafall och dunkar musik, Markoolio ♥ . Nä nu ska jag fixa lite innan jag ska fixa här hemma, ha en superduper bra dag! kram 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious