vecka 23.

  2012-06-12 / 09:06:28 / Allmänt /
Under tiden jag inte har bloggat har jag hunnit göra ganska mycket;

Måndags förra veckan Var det städdag i skolan, haha min rektor är ganska skön. Hon hade skrivit på schoolsoft att det var viktigt att komma till aulan 10.00 för hon ville prata med oss. När vi väl är där, samlade alla 1:or och 2:or så säger hon att det är städdag och vi slutar när vi är klara. Och sen var det någon som fråga vad det viktiga var att vi skulle samlas när hon sen berätta att om hon hade skrivit ut på schoolsoft att vi inte skulle komma om hon hade skrivit att vi skulle städa, brister vi alla i skratt så att tårarna typ sprutade HAHA. Skön rektor.. 
Efter ett tag kommer Elisabet från PHS och möter mig innan vi drar till skärholmen där hon hjälpte mig att hitta en klänning till skolavslutningen. Och jag dog typ för klänningen jag hittade! haha.. Eller dog och dog, den var otroligt smart och den är ''jag'' lixom.

Tisdags förra veckan hade jag skolavslutning och efter det drog jag och Elisabet och Betty till polishögskolan, hade otroligt kul! ångrar inte en sekund att vi drog dit! haha, träffade nya människor och som dessutom var grymt trevliga! Detta var även första gången jag var där. Sen åkte jag med Elisabet till ''hennes'' busshållsplats för att ta ''min'' buss hem, det var riktig omväg men det var fel på tunnelbanan hela veckan så jag orkade inte vänta och hålla på. Och jag säger verkligen inte nej till sällskap ;). Senare var jag bara hemma och tog det lugnt.
Onsdags förra veckan var jag hemma heeeeela dagen och bara tog det lugnt, det var otroligt skönt faktist!

Torsdags förra veckan Drog jag, Betty, Elisabet till polishögskolan och var figuranter igen, fast denna gång fick vi betalt ;) haha lättförtjänta pengar.. Riktigt rolig dag faktiskt, fast inte lika bra som på tisdagen... Så lite besviken vart jag, menmen. Ajuste, jag typ dog när de tränade med polis helikoptern! de åkte typ 5 meter över mig så jag höll på att flyga bort, och jag har bestämt att jag ska bli polis i helikopter. Verkar as kul!

Fredags förra veckan Var jag först på min lilla systers skolavslutning, hon gick ut 7:an hon börjar bli riktigt stor nu.. + så gick mina tjejer ut 9:an, gud va fina de var! Många tårar efter alla tal med mera blev det iallafall. Nu önskar jag de lycka till på gymnasiet och hoppas verkligen all lycka. Träffade även Bea som jag inte träffat på sjuuuukt länge, det var verkligen kul att se henne igen och veta att hon lever haha! Men hann inte prata så jätte mycket innan jag var tvungen att åka till stan för att möta upp Elisabet, därifrån åkte vi till skolan för att se treorna springa ut och säga hejdå till skolan med sina underbart fina hattar! Det fick mig verkligen att längta ännu mer till studenten.. Det fick mig även att verkligen få en återställare och ett slag i huvudet att jag måste börja ta skolan på allvar om jag verkligen vill att det ska vara jag som tar studenten om två år.. Efter det drog jag hem och packade innan jag drog hem till pappa, där vi bara tog det lugnt hela kvällen, har för mig att vi kollade på fotboll också? haha.

Lördags morse drog jag och Sandra till tc för att hoppa på ''charter tåget'' mot Degerfors och kolla på match! Efter lååååång promenader och massa skratt och även lite gråt och irriterande känslor så vann vi med 1-3 (mina bejbs gjorde målen) och då blev det massa glädje, skratt och hopp. På väg hem var nog de bästa! haha.. Träffa massor av nytt folk, mycket dans och sång och skratt. Det var verkligen ett minne för livet haha. När jag och Sandra kom hem somnade vi båda nästan direkt.

Söndags tog vi det lugnt hela dagen, jag och pappa gick även på promenad och det behövde vi nog, det var riktigt mysigt! inte ofta pappa och jag gör saker bara han. Sen drog jag hem till mami och vi tog det bara lugnt hela kvällen.

Igår var jag i skolan hel/halva dagen haha, sen drog vi till kista och köpte mina efterlängtade byxor. Sen skulle jag dra hem men när jag var i tc mötte upp Markus och Jocke från min paralell klass och det blev att jag drog till skolan igen haha. Sen när Markus skulle hem så hoppade jag och Jocke på nästa buss till honom för att skoja med honom, haha galna ideer alltså! Senare drog jag hem, och hemma.. ja, jag somnade jag gråtandes. Men det varför har faktiskt ingen med att göra, så skriver inte ut de här.

idag Väckte mamma mig innan hon gick och sa hejdå. När jag skulle öppna mina ögon så trodde jag att jag hade fått ögoninflammation haha men mina ögon var bara för svullna för att kunna öppnas. Nu har svullnaden gått ner lite grann men är fortfarande svullna. Egentligen borde jag vara i skolan nu, men har jätte ont i magen som jag hade redan igår. Funderar på att dra till skolan om en stund.. kanske. ja. vi får se. Kan lika gärna jobba hemma, har ju allt hemma som jag ska göra så känns onödigt att gå till skolan. menmen, lets see. 

Haha blev ganska långt, men whatever. Nu ska jag försöka sova bort mitt magont i någon timme. Ciao ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious