god morgoooon

  2012-01-08 / 14:23:40 / Allmänt /
dags att vända på dygnet igen kanske? de skulle nog verkligen behövas!
igår drog jag och Sandra hem till Tjossan & Ylva till deras nya lya, jätte mysigt.
vi satt och glodde på Glee i några timmar och åt massa gott och snacka massa skit.
de va ett tag sen jag träffa de så jag tyckte de va jätte mysigt faktiskt!
Vaknade för typ en timme sen, har degat i sängen tills nyss typ.
ska dricka kaffe och ta min morgon cigg sen fortsätta dunka musik och vänta
på att pappa har tvättat mina kläder så ska jag packa för att dra till mamma hihi :)
I morgon blir de att stiga upp sjukt tidigt igenfört med de senaste dagarna, börjar 9 i morgon.. fy!
Aja, ska hämta kaffe nu. puss

(
Bild från galleriet pga brist på bilder på pappas dator)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious