Dålig uppdatering

  2012-01-02 / 00:29:39 / Allmänt /

Gott nytt år!
Sorry att jag har varit dålig på att uppdatera på den senaste tiden, har haft mycket att göra bara.
Vad har ni för nyårs löften förresten? Jag har tre. Ta hand om familjen mer, finnas där för dem mer och stötta dem och hjälpa dem. Samma sak för de närmaste vännerna, såklart ska jag finnas där för de som inte står lika nära men de närmaste först. Sen ta hand om mig själv mer, plugget, skämma bort mig själv mer med mera. Alla mina nyårs löften har varit svåra att hålla tex "sluta röka" löftet, men de kommer man aldrig hålla. Utan de kommer när de kommer. Därför har jag löften jag vet att jag kan hålla.

Ska försöka sova nu, Ha ett bra nytt år, puss.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious