Sorry men orkar inte dela in allt i delar, så de får bli ett långt inlägg för mitt år 2011.

  2012-01-08 / 15:24:04 / Allmänt /



sista terminen i 9an med otroligt saknade människor, Januari



Februari,
rockkonsert med skolan.



Började umgås mer med Nikki, Februari.

Slutet av Nian med de bästa, träslöjdsveckan bara några dagar efter min operation i maj.



Nångång efter operationen.



Efter klass middagen på väg till flaten för övernattning, juni.



Skolavslutningen 9:an, juni.


Den mesta tiden av sommarlovet spenderades med min tvilling.





Sommaren, Lärde känna nytt folk i Fittja/Norsborg.



Sommaren, Drog jag med Nikki & Kate och Ixie till nån camping plats? och bodde i en stuga för ett dygn.



Sommaren, firade vi Simons födelsedag på Långsjön.



Sommaren, jag och nikki var skit tajta. Vi gjorde allt tillsammans, från gråt till skratt.



Har ingen nyare bild på datorn h3h3, men Linnéa umgicks jag också med.



Ung08..




Slutet på sommarlovet Augusti, på väg till The Sense.. första gången jag va på sån där så kallad ''fjortisfest'' haha.




Började Först Jensen Södra, men bytte redan veckan efter
till Säkerhetsgymnasiet som jag verkligen inte ångrar. September.



Mitt födelsedagsfirande, September.



Nikkis födelsedags firande, oktober.





Dannis födelsedags firande, Oktober.



Danni & jag tror de va sista hemma matchen för Hammarby, fotboll. November.



December.
År 2011 va både bra och dåligt, men slutade bra.
Som ni ser va nikki typ mitt liv, och är fortfarande hihi ♥

Har givetvis träffat andra än bara de här människorna haha,
men orkar bara inte skriva varenda detalj.



PEACE
Hoppas år 2012 blir lika bra som förra om inte bättre.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious