Lördag 18/2

  2012-02-18 / 19:21:52 / Allmänt /
Hello!
Dagen började med att jag, Sandra och hennes pojkvän till Zinken för att dra till bajen butiken där min syster spenderade ca 1000:- på saker till oss! tack vännen, love you! ♥
Sen åt vi jätte god mat när vi kom hem, pappa hade lagat kyckling med bacon och sås i ugnen eller något liknande! grymt gott!
Nu Sitter tha familia och kollar på GLEE och väntar på att melodiefestivalen ska börja, jag är nämligen sjuk så ikväll ska jag ha en familje kväll, ganska mysigt ändå för det va ett riktigt bra tag sen!
Ajuste så har jag varit rök fri i 6 dagar nu, så otroligt stolt över mig själv! tror inte jag kommer börja röka igen på ett riktigt bra tag, för de luktar skit! haha..
Aja ha en bra kväll, för er som festar take it easy tonight!



juste igår vann ju bajen i hockeyn med 4-1, och dam bandyn vann också så grymt!
Fast vi förlorade i bandyn och idag förlorade vi fotbollsträningen..
Men hammarby i mitt ♥ oavsett vinst eller förlust.


Malin

Åh va gott med kyckling!

2012-02-20 @ 11:45:01
URL: http://malinlindblom.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious