FIMPA RÖKEN, BEHÅLL GLÖDEN!

  2012-02-13 / 21:07:52 / Allmänt /
dag 1 idag, har gått sådär.. verkligen skit irriterande dag och ja riktigt hemsk!

Idag va jag & mami på sjukhuset på kontroll efter operationen i maj 2011, de gick toppen!
Efter det drog jag och mamma och handla hem massa mat, vi åt sallad mums!
sen kom Viktor till hagsätra och mötte mig innan vi drog till gullmars och mötte Amanda.
Vi drog till globen och gick runt och typ små busade, sen drog alla hem.
har jag precis sjukanmält mig till i morgon, mår alls bra..
Nu ska jag kolla på chefen undercover, det handlar om VIKING LINE ♥.
aja ha en bra dag, hejdå!


- J U L I A

- Du har en Liebster utmaning på min blogg :D

2012-02-17 @ 14:13:07
URL: http://julisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious