VECKA 17 .

  2012-04-29 / 12:03:51 / Allmänt /
Eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera så berättar jag nu om min vecka!
Och de ska bli förändring på de dåliga, men har varit fullt upp hela veckan typ och har verkligen inte haft någon ork alls.. Men som sagt det ska bli förändring!

Onsdag: I onsdags va jag i skolan och på eftermiddagen så skulle vi till ÅVC, någon återvinnings central typ två timmar/ tre timmar från mig. Jag och Elisabeth åkte med dit men vände tillbaka lika snabbt. Vi hade inte tid med de där, jag hade saker och fixa och även hon. vi skulle inte vara hemma förs typ 6/halv 7? så vi passade hårt på det!
Sen senare möter jag upp Grabbzen och Emma och vi typ åker runt hela stan och tillslut hamna vi i alby där vi väntade typ minst en timme på vår dricka.
torsdag: vaknade jag upp typ AS SJUK men gick till skolan ändå eftersom vi hade nationella som ändå gick rätt okej tycker jag själv, sen på eftermiddagen skulle vi på studiebesök med klassen någonstans i gamla stan, ingen aning om vad eller nått.. eftersom jag gick hem efter lunchen för att jag inte mådde så bra. 

Fredag: Åker till skolan och är där till halv tolv någongång, sen drog jag hemåt och fixa det jag skulle ha med mig och så, sen kommer grabbzen till mig och vi drar til gullmars där vi hoppa på bussen till borlänge. Vi vann fjärde raka! så jävla underbart! sen vart de lite kaos, MEN det man inte kommer ihåg har aldrig hänt grabbar och tjejjer!

Lördag: Vaknar upp hemma hos Viktor och har bara sovit några timmar och är helt döda, men vi chillar ett bra tag och fixade hemma hos han och så innan vi promenerade till globen där vi tog tuben hem till mig. Sen mot kvällen drar jag till pappa, va ett tag sen jag va här så drog hit dårå. Sen drog jag ut vid 10/11? till söder där jag träffa grabbzen och bara tog de lugnt och promenerade runt ett tag innan alla drog hemåt. 

Idag: Har dagen startat bra, men är rätt så förkyld så vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Men sitter typ och ''knarkar'' strepsils för att bli bra så jag kan göra de jag ska idag. Och vad ska jag göra idag? haha jadu!.. absolut ingen aning än, men drar kanske in till söder senare om jag inte umgås med någon från Råggan eller la famila. 

I morgon: är de valborg? eller? aa tror de iallafall haha. då tillbringar jag min dag med min Bästis! ♥
Mer om i morgon får ni veta i morgon! 

Vill även tacka mina fina vänner för en underbar helg, haha mycket kaos men lätt värt det! kärlek ♥
Bilder kommer även! fast senare, orkar inte föra över alla till datorn så gör mobil blogginlägg senare!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious