God Morgon Sötisar!

  2012-04-12 / 11:35:08 / Allmänt /
Inatt har jag sovit 10 timmar, rekord? Haha.. Men jag sover alltid typ 4-6 timmar varje natt så blev ganska glad när jag vaknade och hade sovit ganska länge (a).
Igår kom Amanda till mig vid halv åtta, hade lite ''onsdagsmys'' sen drog hon efter tolv någongång? Och mamma hade gått och lagt sig så jag blev foreveralone så jag gick och la mig.
Har precis druckit kaffe och tagit min morgon cigg och nu ska jag plugga en stund.. Igår pluggade jag i hela 3 timmar, jag är så jävla grym! Nej men jag ligger ganska mycket efter så jag ska faktiskt skärpa mig och pluggapluggaplugga och göra min lilla mami stolt!
Från och med igår har jag inte ätit eller druckit något med socker i, och ska fortsätta med det och har börjat göra sit ups varje morgon och varje kväll och efter pluggandet ska jag ut och springa ett tag, haha vet inte hur länge jag lyckas med det pga min kondition men försöka kan man alltid göra.. (a) haha!
Men nu ska jag plugga, ha en awesome dag folket! kisses!
I ♥ you soulmate, i miss you more than ever..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious