är det bara jag?

  2012-04-07 / 17:30:18 / Allmänt /
.. som tycker att de flesta ''högtider'' är överskattat & fira? Som tex påsken? Jag tycker iallafall att det är överskattat iallafall. Eller nyår och midsommar, de tål jag. Men resten? Så dö tråkigt, överskattat och allmänt blä.
Igår mötte jag upp Amanda, senare träffa vi lite folk här och där, sen kom jag vem vid halv tre? kvart i tre? kul kväll va det iallafall! Idag vet jag inte än vad jag gör, idag annars har jag bara varit hemma, är så sjukt jävla seg!
Men vi får se vad som händer sen. Just nu ligger jag och kollar på Bajen filmer och funderade snart på att ta en powernap haha.. Aja vi hörs! heido.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious