UTGÅNG!

  2011-11-12 / 17:04:53 / Allmänt /

SKITFUL BILD MEN DEN BJUDER JAG PÅ HIHI
ska duscha och fixa mig lite innan jag möter upp Linnéa som jag inte har träffat eller umgåts med på ett bra tag, och fika inne i stan MYS! Efter de ska jag till Bålsta och möta upp Frida och vara med henne ett tag och köpa min blivande mobil äntligen hihiihih! Sen har jag ingen aning om vad som händer.. Kommer nog på något! hihi.
Har fått två klädes plagg up 5 som jag och mamma beställde härom dagen, två stickade och mysiga tröjor från H&M, bild kommer sen när jag hinner, måste skynda mig lite nu hehe. Och outfit kommer sen också! haha. men ha en super lördags kväll nu bejb's för de ska jag! pusshej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious