spring aldrig efter någon. en person som uppskattar dig går vid din sida.

  2011-11-30 / 15:55:51 / Allmänt /
Orkar inte bry mig längre. Jag har inte gjort fel just därför får du göra vad du vill nu. antingen accepterar du den jag är.. eller gå din väg.

vad har jag gjort idag? jag drog till Thorildsplan och mötte upp Jossan för att sen dra vidare till Securitas på studiebesök. Fick massa nyttig information med mera, det va riktigt kul och intressant. & jobba för Securitas på HOJJ kommer vara min framtid haha! Efter de drog vi tillbaka till lektionen och åt och sen drog vi in på lektionen som precis sluta, andra lektionen behövde vi inte gå på pågrund av att skolans internet fuckade så vi fick gå hem.
vad ska jag göra nu? jag ska fixa te och bara mysa i min säng tills mamma kommer hem, då ska jag möta upp henne och handla massa. Hårfärg ska jag handla också, och ta ut pengar.
vad ska jag göra sen? damsuga och skura mitt golv i mitt rum, färga håret och kolla Grey's anatomy. sen läggdags!
vad ska jag göra i morgon? i morgon är det torsdag och vi börjar 12, så jag har sov morgon. och klockan tolv ska klassen ha redovisning medans jag själv ska till psykologen i skolan. (tro inte jag är psykopat eller något, skönt att prata ut om allting bara!) Sen har vi nog en till lektion tror jag sen slutar vi! Sen ska jag och Frida pierca naveln sen ska jag hem och bara koppla av.
ha en fortsatt trevlig dag, ciao!
Min framtid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious