Måndag

  2011-11-21 / 18:51:37 / Allmänt /
Idag har skolan varit skitbra! Massa extra långa raster hit & dit skit riktigt skönt med chill måndag!
har inga prov alls fören näst nästa vecka så nu har jag chansen att komma ikapp alla andra (2-4 upg).
förutom huvudverken så mår jag ganska bra faktist för att vara en måndag (?) haha.
Efter skolan satt jag kvar i typ 40-50 minuter och pluggade lite extra sådära, duktig chey? yesim hihi!
Sen drog jag och mötte upp nikki i tc sen drog vi till mig och käkade lite innan hon drog hem :/ men den 2/12 har jag bokat cheyen, ska bli riktigt kul hihi! love you babyboo♥
nu tror jag att jag antingen ska gå och plugga eller städa rummet.. eller(?) hihi
aja, hoppas ni har haft lika bra måndag som jag!
POK



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious