klockanär02:50

  2011-11-27 / 03:11:44 / Allmänt /
kom till Amanda vid kvart över åtta och vi har gjort..
gått till macken
kollat 2 filmer
skrattat så jag har gråtit
tävlat (kasta popcorn i luften och fånga med munnen)
och massa annat, en riktigt skön lördags kväll har de varit!
Medans alla är bakis i morgon och mår helvete kommer vi vara pigga som en stucken gris HAHAHAH!
övertrött? yeeeeman we are!
snart langar vi en rulle och somnar till den, myspysigt!
Imorgon ska vi dra & sola sen ska jag hem till pappa och packa ihop mina saker för då drar jag till mamsen, hoppas hon kommer hem i morgon istället för på måndag annars sover jag helt ensam hemma och de gillar jag ickesanicke..
hoppas ni har haft en awesome kväll, för de har jag!
puss på er!

aja klockan är nu 10 över tre måste sova.
CIAOOOO!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious