för att uppdatera snabbt

  2011-11-04 / 01:08:40 / Allmänt /
så drog jag och nikki till flempan men lika snabbt drog vi till norsborg och va där med bästa grabbzeN, länge sen faktist! Sen drog jag till bandängen och mötte upp lite folk snabbt sen fick jag sällskap av Sebbe till rågsved och nu är jag hemma. Mamma skulle egentligen sova borta men sen när jag kommer hem sitter/ligger hon sovandes i soffa, så söt så♥ de va ändå lättnad, är skit rädd att sova helt ensam hemma, mörkt och äckligt haha! Luktar fortfarande lite spya i mitt rum, kanske min tvättkorg haha! men i morgon får de fixas, ska sätta på nya sängkläder och skura rummet för tredje gången och tvätta allt som fick spya på sig.. Eftersom jag precis kom hem så orkar jag inte sätta på nya sängkläder så får sova utan hihi. Är helt död, ska sova nu faktisk. I morgon kommer lillsis hem från tyskland, ska bli kul och höra hur de va och så, har saknat henne lite faktiskt. Sen ska jag träffa Engin, så de blir nog norsborg i morgon och på kvällen ska jag på hockey, så ska möta pappa vid hans jobb för att sen dra till bredäng, eller.. om jag ska till norsborg blir de omväg till bredäng.. HAHAHAHHA jag är så duuum! riktig blond, fast neee! Aja ska inte skriva mer onödiga saker, sov så gott gullungar. PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious