"Döm aldrig vad du inte förstår."

  2011-11-24 / 21:55:08 / Allmänt /
i morgon är de fredag, i morgon är de heeeeeeelg!!
Som ni såg så gästbloggade min finfina vän Nathan här, så söt så! han borde skaffa en egen liten blogg!
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000492111611
Här är hans FB för er som undrar!

Idag har dagen varit helt okej, i morgon kommer den bli bättre!
Ska först stå på mässan mellan 9-12, sen ska jag hämta caaashish för att sen dra in till stan.
Sen blir de nog också fekke brooo, så ja vi får se hur kvällen slutar i morgon.
på lördag ska jag iallafall kolla på Hammarby dam bandy och kolla på Zinken, de är de ända som är planerat
annars har jag ingen aning om vad som händer.
hatar att planera i förväg!
Aja har inte så mycket mer att tala om för er, heido!

världens bästa vän♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious