Det finns alltid lite ärlighet bakom ”jag skojar bara”. Lite kunskap bakom ”jag vet inte”. Lite känslor bakom ”jag bryr mig inte” och lite smärta bakom ”det är lugnt”.

  2011-11-23 / 17:55:17 / Allmänt /
bjuder denna fula bild på oss, piff & puff.
Hej sötisar! Idag va skolan väldigt chilli för min del, hade matte en timme sen hade vi lunch och efter lunchen vi till hundförar grejen men eftersom jag är sjuk och fryser inomhus tillochmed så följde jag inte med.
skulle plugga men de blev att jag och Filip satt och snacka lite och Sen drog vi till tc och tog en varsin pendel hem.
Nu sitter jag i soffan och kollar på ''how i met you mother'' och ska gå och göra te och ta en cigg och sen sätta på en film, forever alone sådära men de är lugnt hihi.
aja hoppas ni har haft lika awesome dag som jag och att ni har en awesome kväll för de ska jag haha.
hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious