1a advent är snart slut..

  2011-11-27 / 20:04:30 / Allmänt /
alltså jag vet inte alls vart jag ska ta vägen, vad jag ska göra. Allt känns bara så otroligt mindfucked just nu! vad har jag gjort för att förtjäna såhär dåligt bara pågrund av dig? jag får inte ur dig ur mina tankar, jag vill inte ha dig där. du är bara ivägen för allting, kan inte tänka klart. du förvirrar mig otroligt jävla mycket, vet inte vart jag står hos dig, jag vet inte var du står hos mig. du fick mig att falla, du sa att du skulle ta emot mig.. men om du hade gjort de hade jag aldrig varit såhär. jag vill släppa allt och fortsätta gå, men de är något som tar emot. det är något som inte vill att jag ska fortsätta min väg i mörkret. kan inte göra så mycket nu än att bara försöka glömma..
är hos mamma nu iallafall, hon är fortfarande inte hemma och har inte hört av sig.. men aja skitsamma, fuck my life. ciao



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious