fredag!

  2011-12-16 / 20:24:56 / Allmänt /
denna vecka har jag :
  • 95.7 % närvaro i skolan
  • pluggat 8 timmar hemma
  • suttit kvar i skolan efter jag slutat 2 dagar irad + en fredag också!
  • pluggat 2 & en halv timme på en fredags kväll
SÅ JÄVLA GRYM, APLÅD TILL MIG!
Igår pratade jag med Alice (min psykolog) och efter de kände jag mig ganska deppig och så, så söta Filip tog med mig till solna för att möta hans kompis Aykut på hans jobb. Efter de drog vi till kista och tjockisarna skulle äta men jag mådde illa så ville inte ha haha. Efter de drog vi och kollade på peter pan 5D bio!! så jäävla nice haha! Blev verkligen på bättre humör och kom hem med ett leende på läpparna, tack cutie's!!
åh ibland är jag så jävla tacksam att jag har de vännerna jag har! ♥
nu ska jag bara ta de lugnt, i really need that! Kul kan jag ha i morgon ;) man vill ju inte slösa bort en lördag för bakfylla? de är de söndagar är till för!
ajaa ha en riktigt mysig fredag kväll mina vänner!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious