seg.

  2011-12-20 / 17:15:47 / Allmänt /
Kom typ nyss hem från solna hallen där skolan körde fotboll, 9A vann Grattis! idag har jag varit i plugget och gjorde klart In & Ut gupperna i Samhälle, riktigt skönt! Sen drog vi mot solna hallen som sagt, satt och hejjade och satt och snacka massa skit med folk och fick närvaro, de nice! (Y) Nu ligger jag i sängen och är helt död, vet inte alls va de är med mig idag men jag är skit seg.. Ikväll ska vi färga håret på mig eftersom de aldrig har blivit av innan, sen är blir de att sussa tidigt ikväll. Imorgon ska jag upp till plugget och göra två prov sen på torsdag är de äntligen lov, underbart! Aja ska laga middag nu, pussen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious