Säg inget som du inte menar, då kan du lika gärna hålla käften

  2011-12-03 / 17:57:42 / Allmänt /
Hammarby vann i Bandyn igår med 8-2, i hockeyn vann dom med 5-1 och idag spelade hammarbys damer bandy och den slutade 13-0! så jävla grymma! HAMMARBY ♥

Igår mötte jag upp sandra och vi drog till donken åt lite sen drog vi och mötte upp jocke & hans kompis sen drog vi in på Zinken. Efter promenerade vi runt på söder, jag sandra & jocke ända till medis! de va ändå rätt skönt och skoj. Sen drog vi till hagsätra och amanda hoppade på vår tub också, sen drog vi till mig och sen vidare till högdalen och promenerade runt typ överallt innan vi drog hem.
idag så va de öppet hus i skolan, de va myyyyys sådära! och nu ska jag vänta på amanda och senare drar vi på bio!
vet inte vad vi ska se men något blir de. Aja ska laga mat nu.
ha en bra lördags kväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious