min dröm blir sann när du bär mitt efternamn.

  2011-12-02 / 14:14:50 / Allmänt /
Jag skulle kunna göra allt för dig, du är sån där som alla vill ha så min dröm är nästan omöjlig..

Somnade halv elva igår ungefär och vaknar upp av att min mobil ringer halv ett, kunde inte somna om fören typ en timme senare (?) och sen när jag vaknade i morse kändes de som att jag precis hade somnat.
Iallafall kom till skolan, vi hade samhälledag idag hela dagen men jag fick dra efter lunch eller alla fick om de ville men de flesta va kvar förutom jag, kan inte koncentrera mig och fick inte den hjälpen jag behövde så onödigt att va där? men sak samma, nu är jag hemma och tar de lugnt innan jag drar till karlaplan och möter upp Sandra för att äta och sen dra på Bandy matchen, forza hammarby! vad som händer sen är en riktigt bra fråga.. men kommer nog på något! nu ska jag mysa i soffan och kolla O.C innan jag ska fixa mig! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious