ibland får man offra saker, personer och händelser för att få det man vill och för att vara lycklig.

  2011-12-05 / 11:38:32 / Allmänt /
Sitter i skolan och bara tar de chill you know.
har precis ätit och är proppmätt och jag typ avgudar skolans mat ♥
Iallafall den här veckan och förhoppningsvis några år framöver ska jag bara äta nyttigt förutom på lördagar! hehe låter som en liten snorunge men ska börja träna också och börja jobba på min kropp till beach 2012! hihi.
Har rast till halv 1 och då ska jag egentligen hålla på med Securitas projektet men eftersom vi har kommit så långt har jag nog inget att göra och eftersom mer än halva min grupp är från andra klassen så blir de lite svårt också..
fick ett samtal när jag satt & åt att jag ska på arbetsintervju i morgon i Akalla, 2 stationer från skolan så de är nära! får hoppas på de bästa, för ett jobb och extra pengar är ju alltid bra? :)
Aja ska kolla facebook lite grann innan jag drar iväg till lektionen!
pussisar.


Dani o Jojo

Hej där!

Ställ gärna en fråga till oss i vår frågestund!

Just nu har vi också ett erbjudande, gillar du oss på

vår facebook-sida följer vi dig på bloglovin!

Kika in hos oss för att veta mer :D

(sorry om du nt gillar såna här kommentarer.. :/)

KRAM

2011-12-06 @ 10:57:29
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious