helt förstörd..

  2011-12-19 / 18:33:52 / Allmänt /

De börjar bli bättre i skolan nu faktiskt, riktigt bra. De är awesome!

Men om man inte tänker på de så är inget bra just nu, min mobil är spårlöst försvunnen efter en natt hemma hos Frida. Känner mig verkligen handikappad! kan inte göra ett skit liksom de sociala är borta! De är som att min själ är bortglömmen på en helt annan planet medans min kropp ligger här?
Och ja, jag känner mig bara så otroligt förvirrad! ena sekunden är jag allt för dig, andra sekunden är jag som en vind som susar iväg? jag orkar verkligen inte hålla på såhär eller känna den här irriterade känslan. Ni vet, om ni gillar någon så otroligt mycket och personen besvarar dina känslor på samma sätt, och andra veckan är du som en snöboll i 30 + grader liksom? aja..
känner mig bara alldeles krossad och förstörd, humöret är absolut inte på topp idag.

Men något som muntrar upp mig lite är att mamma beställde en Iphone till mig idag! U-N-D-E-R-B-A-R-T!!!
Och det är snö ute, har haft massa snöbollskrig idag gash vad jag älskar att vara barnslig hihi!
snart jul & jullov också, WOOPWOOP!
och vad önskar jag mig i julklapp? nillaw nomis..
men ja, haha. dröm vidare.
och sen, sorry for bad update! kommer bli bättre när min iphone har kommit!
pussisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious