är de du som galen eller är de världen som är sjuk?

  2011-12-11 / 12:57:50 / Allmänt /
Godmorgoooooooooooooon!
Igår efter mitt senaste inlägg umgicks jag med pappa ända till halv tre, riktigt kul faktiskt.
Skrattade otroligt mycket så jag fick ont i magen och typ håll på att spy, har inte haft så kul på ganska länge så jag tycker att jag förtjänade de faktiskt. Love you papaa ♥
Idaaaag ska jag plugga(nu) och senare ska jag dra iväg till högdalen och kolla på kyrkokörens lucia, (måste eftersom de är min syster som ska va med) men de blir nog riktigt myspys! Sen ska jag bara ta de chilli hemma och förbereda mig för en tråkig måndag, och i morgon ska jag till park (parkudden) för att kolla på lucia där med.
Aja ska börja plugga nu, pussis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious